Truca'ns 93 786 01 46

Atenció al públic

08:15 - 19:00

Carretera Castellar, 398

08227 Terrassa

93 786 01 46

a8029611@xtec.cat

Altres projectes

PROJECTES QUE DONEN VALOR AFEGIT

Conveni Vedruna-Catalunya amb Sant Joan de Déu

Les escoles Vedruna de Catalunya i l’Hospital Sant Joan de Déu participen en un projecte conjunt de detecció de possibles trastorns d’aprenentatge en edats primerenques, ​per tal de poder intervenir el més aviat possible en l’alumnat i evitar així dificultats en l’adquisició dels aprenentatges acadèmics.
Els trastorns que s’estudien són la dislèxia (dificultat en la lectura i escriptura), la discalcúlia (dificultat en el càlcul) i el TDAH (dèficit d’atenció amb o sense hiperactivitat).

Projecte DUNA

L’objectiu general és que els infants gaudeixin de les seves vacances, i per tant les programacions s’adequen a cada edat concreta. El casal s’organitza perquè els nens/es joves gaudeixin al màxim, però també perquè els pares i mares disposin d’un recurs eficaç i de qualitat a més de segur.
El nostre casal s’estructura a partir d’un centre d’interès i d’una sèrie d’activitats fixes setmanals. Activitats que es centren en sortides lúdico-culturals, tallers, jocs i activitats, piscina, etc.

Programa Salut i Escola

El centre educatiu, com a espai natural per a l’aprenentatge, l’educació i la formació integral de la persona, és també el lloc on es poden manifestar els signes d’alerta sobre problemes de salut, en els quals una detecció precoç pot ser la primera acció per iniciar un procés d’ajuda i intervenció adequada.
El programa “PSiE” busca, mitjançant la Consulta Oberta (professional d’infermeria desplaçat periòdicament al centre docent), afavorir accessibilitat de cara a la prevenció de situacions de risc i atenció precoç als problemes de salut dels adolescents a l’atenció sanitària amb garanties de privacitat, confidencialitat i proximitat.

Entorns virtuals d’aprenentatge (Google apps, …)

Els entorns virtuals d’aprenentatge són espais de trobada i comunicació a Internet on té lloc l’ensenyament i l’aprenentatge. Aquests entorns contenen tot un seguit de funcionalitats que es poden utilitzar de manera coordinada:
· Funcionalitats de comunicació: fòrums, xats, missatgeria.
· Funcionalitats per facilitar l’aprenentatge: recursos (enllaços a fitxers o a pàgines web, presentacions…) i activitats diverses en el nostre entorn d’aprenentatge.

Robòtica Educativa

La Robòtica Educativa és un sistema d’aprenentatge interdisciplinar que fa ús de robots com a fil conductor transversal per potenciar el desenvolupament d’habilitats i competències en l’alumnat.
L’aprenentatge amb robòtica educativa és interdisciplinar perquè amb ella es treballen de manera simultània diferents àrees. Tot i que no són les úniques, s’acostumen a identificar les anomenades disciplines STEAM: ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques. Val la pena fer èmfasi en l’incorporació de l’art com a aspecte clau per generar innovació i creativitat en els processos.
Així mateix, la robòtica educativa possibilita treballar competències, actituds i comportaments concrets com el treball en equip col·laboratiu, la iniciativa, la presa de decisions, l’esforç, la tolerància a la frustració o l’autosuperació.

relaciocreix

Relaciona't i Creix

El projecte Relaciona’t i Creix és una activitat compartida entre l’ escola municipal d’ educació especial EL PI i la nostra escola que té com a objectiu crear un marc inclusiu on alumnes amb capacitats diferents puguin compartir sessions d’ educació física i psicomotricitat de forma cooperativa.

El projecte va ser iniciat el curs 2013/2014 i va ser reconegut per part de l’ Ajuntament de Terrassa amb un dels premis que l’ Ajuntament concedeix als projectes educatius innovadors de la ciutat.

PER MÉS INFORMACIÓ, CONTACTA AMB NOSALTRES

Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de l’escola.